اولین تمرین با استقبالی از جنس استقبال از اسطوره
تاریخ : 22 شهريور 1395
بازدید : 194
نویسنده : مسعود صالحی
تمرین اول آبی ها با بازیکنان جدید برگزار شد

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال تحت سرمربیگری علیرضا منصوریان امروز(پنجشنبه) در کمپ زنده یاد حجازی و در حضور بیش از 2000 تماشاگر علاقه مند به تیم استقلال برگزار شد. این استقبال تماشاگران درست مثل روزهای تمرینات استقلال در زمان سرمربیگری مرحوم حجازی بود.

* قبل از شروع تمرین هواداران استقلال مقابل پای منصوریان گوسفندی را قربانی کرده و به وی لقب قاتل پرسپولیس دادند.

*همچنین تعدادی از تماشاگران استقلال نسبت به وزیر ورزش موضع گیری کرده و اعتقاد داشتند او است که باعث شده استقلال نسبت به رقیب دیرینه اش در نقل و انتقالات عقب بیفتد.

* قبل از اینکه تمرین آغاز شود یکی از هواداران پرسپولیس با حضور در پشت بام منزلش در مجاور کمپ پرچم سرخ را به استقلالی ها نشان داد که این موضوع واکنش شدید طرفداران استقلال را در پی داشت

*از جمع بازیکنان جدید استقلال علی قربانی، بختیار رحمانی،وریا غفوری، زکی پور، و مجید حسینی در محل تمرین حضور داشتند.

*سید حسین حسینی، فرشید باقری، علی قربانی، جابر انصاری،مگویان و... در تمرین امروز حاضر نبودند. این نفرات برای فصل آینده با استقلالی ها توافق کرده اند.

*هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز در خصوص کاوه رضایی و شایعات حضورش در پرسپولیس و همچنین شایعه حضور افشین در استقلال صحبت می‌کردند.هر کدام از آنها وقتی منصوریان را دیدند از وی در مورد نقل و انتقالات سوال پرسیدند.

*هنگامی که تمرین امروز آغاز شد بازیکنان استقلال با استقبال تماشاگران به سمت انها رفته و برایشان دست تکان دادند.

*خسرو حیدری، غفوری و رحمانی به همراه حاج محمدی نفراتی بودند که با لباس شخصی در تمرین حاضر شدند.

*هنگامی که منصوریان وارد رختکن استقلال شد برای تمامی بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تا با صمیمیت در کنار هم برای موفقیت استقلال تلاش کنند. وی پیش از صحبت های خود از منصور پورحیدری و همکارانش رخصت گرفت.

*تماشاگران تیم استقلال در طول تمرین امروز امید ابراهیمی را به شدت مورد تشویق قرار داده و از منصوریان خواستند تا ابراهیمی را در استقلال حفظ کند که سرمربی استقلال پاسخ داد ان‌شاالله. هر چه خدا بخواهد.

*امین حاج محمدی امروز با سایر بازیکنان استقلال تمرین نکرد.این بازکن از روز شنبه تمریناتش را با استقلالی ها انجام خواهد داد

*در میان تماشاگران حاضر در کمپ حجازی سازنده دابسمش‌های معروف گزارشگران که اتفاقا حرکات او مورد استقبال مسئولان شبکه 3 هم قرار گرفته دیده می شد. هواداران استقلال هم وقتی او را دیدند با وی عکس یادگاری انداختند.

* بختیار رحمانی که امروز با لباس شخصی به ورزشگاه آمده بود وقتی با این سوال که چرا با لباس ورزشی به تمرین نیامده رو به رو شد گفت:من دوست داشتم با تیم تمرین کنم ولی این خواسته سرمربی تیم ملی بود. به همین علت به محل تمرین آمدم تا هم بازیکنان را ببینم و هم با کادر فنی حرف بزنم. ان شاالله طی روزهای آینده با تیم هم تمرین خواهم کرد.

* با توجه به برگزاری اولین تمرین استقلال امروز کادر فنی بیشتر پاسخگوی رسانه ها و همچنین مراسم معارفه بود. به همین علت استقلالی ها بعد از گرم کردن زیر نظر خرمگاه کار را آغاز کرده و علیرضا منصوریان نیز که با لباس ورزشی در تمرین حضور داشت نکات لازم را به کادر فنی اش منتقل کرد. در حین تمرین نیز وی نزد گلرهای استقلال رفت و برای دقایقی با رحمتی و بابازاده گفت و گو کرد

چکیده صحبتهای علی منصور درباره نقل و انتقالات

- به هیچ عنوان بازیکنان خودمان را در قبال حدادی فر نمی دهیم . در ازای حدادی فر پول خواهیم داد !

- منتظری و جباری اگر قرارداد نداشته باشند استقلال خانه شان است !

- آرش افشین در صورت امادگی بدنی جذب خواهد شد !

- درباره کاوه رضایی تصمیم با خود اوست.اگر به استقلال بیاید خوشحال می شوم اگر نه رفاقتمان پابرجا خواهد ماند !

- یک مدافع از سری بی برزیل هفته آینده به تهران خواهد آمد

- اگر حاج صفی بخواهد در ایران حضور داشته باشد او را جذب خواهیم کرد !

- مربی خارجی به عنوان دستیار به ما اضافه خواهد شد !

بازیکنانی به تیم می آورم که تشنه پیشرفت باشند و ناز نکنند !

نکته اینجاست ما 2 تا جا بیشتر نداریم و علی منصور هرکی رو گفتن گفت میخوایم !!! از بین همه ی اینا فقط آرش افشین ب نظرم محتمل تره ... حرف حسن زاده ام که اصلا نیست !!! ایشالله همه چی خوب پیش بره ... به علی منصور و تیمی که می بنده اعتماد می کنیـــــــم ...




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com